Všeobecné obchodné podmienky

  1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej ako „Podmienky“) spoločnosti LSGroup s.r.o., so sídlom Streďanská 2661/49, 955 03 Topoľčany, IČO: 52 944 042, zapísaného v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č.: 50569/N (ďalej ako „Poskytovateľ“) stanovujú pravidlá a podmienky poskytovania Služieb Poskytovateľom a upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi Poskytovateľom a Klientom v súvislosti s poskytovaním Služieb zo strany Poskytovateľa.

    Uzatvorením Zmluvy s Poskytovateľom v súlade s týmito Podmienkami Klient potvrdzuje, že sa s ich obsahom pred uzatvorením Zmluvy oboznámil a pochopil ich zmysel a význam, vrátane obsahu dokumentov, na ktoré tieto Podmienky odkazujú. Poskytovanie Služieb Poskytovateľom je možné len na základe uzatvorenej Zmluvy po oboznámení sa s týmito Podmienkami. Uzatvorením Zmluvy sa Klient zaväzuje tieto Podmienky dodržiavať.

    Na zmluvný vzťah uzatvorený na základe Zmluvy medzi Poskytovateľom a Klientom – Podnikateľom sa nevzťahujú časti 9. a 10. Podmienok, ako aj akékoľvek ďalšie ustanovenia Podmienok, pri ktorých z ich povahy vyplýva, že sa týkajú výlučne  Klientov – Spotrebiteľov.

    1. Kontaktné informácie

    Obchodné meno: LSGroup s.r.o.

    Sídlo: Streďanská 2661/49, 955 03 Topoľčany

    IČO: 52 944 042

    DIČ: 2121196132

    Zápis: v Obchodnom registri Okresného súdu Nitra, oddiel: Sro, vložka č.: 50569/N

    e-mail: info@lsggroup.sk 

    Mobil: 0944 631 237

    Kontaktná osoba: Milan Žaťko

    1. Základné definície

    Poskytovateľ – spoločnosť LSGroup sr.o., ktorá poskytuje Služby v zmysle týchto Podmienok,

    Internetová stránka – stránka Poskytovateľa dostupná na adrese https://lsggroup.sk/

    Klient – Spotrebiteľ alebo Podnikateľ, ktorý uzatvára s Poskytovateľom Zmluvu,

    Spotrebiteľ – každá fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti,

    Podnikateľ – každá fyzická osoba – podnikateľ alebo právnická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení Zmluvy koná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, alebo osoba konajúca v jej mene alebo na jej účet,

    Zmluva – zmluva o poskytovaní služieb uzatvorená medzi Poskytovateľom a Klientom, predmetom ktorej je  najmä (i) záväzok Poskytovateľa poskytnúť Služby na jednej strane a záväzok Klienta za tieto Služby zaplatiť na strane druhej, (ii) ako aj akékoľvek ďalšie práva a povinnosti v súlade s Podmienkami,

    Služby – komplexné služby autoservisu a pneuservisu v rozsahu a za podmienok dohodnutých v zmysle Zmluvy. Kompletné portfólio ponúkaných Služieb s podrobným opisom je uvedený na Internetovej stránke Poskytovateľa https://www.lsggroup.sk/#sluzby. Predmetom Zmluvy môžu byť akékoľvek ďalšie výkony a práce, na ktorých sa Poskytovateľ a Klient dohodnú. 

    Opakované poskytnutie služby – pravidelné alebo viacnásobné vykonávanie dohodnutých služieb zo strany poskytovateľa pre klienta na základe zmluvy alebo dohody. Ide o situáciu, keď sa služby poskytujú v určitých intervaloch (napr. týždenne, mesačne, kvartálne) alebo podľa potreby klienta, pričom sa opakovane vykonávajú rovnaké alebo podobné činnosti, ktoré boli dohodnuté v zmluve.

    1. Proces uzatvorenia Zmluvy

    3.1 Nezáväzná objednávka

    Klient prostredníctvom dostupných komunikačných prostriedkov (rezervačný formulár na Internetovej stránke, telefonicky, e-mailom, sms/Whatsapp) formou nezáväznej objednávky prejaví záujem o poskytnutie Služieb Poskytovateľom, v ktorej uvedie nasledovné údaje: Meno, Priezvisko, kontaktné údaje (e-mail/tel. číslo) rozsah požadovaných Služieb, adresa výkonu Služieb, termín poskytnutia Služieb.

    3.2 Poskytovateľ môže Klienta kontaktovať za účelom bližšej špecifikácie údajov uvedených Klientom v nezáväznej objednávke alebo jej modifikovania, napríklad z dôvodu vyťaženosti kapacít Poskytovateľa.

    3.3 Uzatvorenie Zmluvy

    Poskytovateľ následne zašle elektronickú správu (e-mail/sms/Whatsapp) alebo telefonicky potvrdí Klientovi Potvrdenie Objednávky s jej zhrnutím, cenou požadovaných Služieb a žiadosťou o záväzné potvrdenie objednávky. Záväzné potvrdenie objednávky zo strany Klienta predstavuje uzatvorenie Zmluvy medzi Klientom a Poskytovateľom. Týmto okamihom vzniká zmluvný vzťah, ktorý sa v celom rozsahu spravuje záväznou objednávkou a týmito Podmienkami.

    3.4 Zmluvný vzťah na Opakované poskytovanie Služieb vzniká na základe uzatvorenia písomnej Zmluvy. Pre vylúčenie pochybností uvádzame, že uzatvorenie písomnej zmluvy sa vzťahuje výlučne na Opakované poskytovanie Služieb a nie na jednorazové poskytnutie Služby.

    3.5 Uzatvorením Zmluvy Klient vyhlasuje, že poskytnuté údaje sú úplne, pravdivé a správne.

    1. Cena za poskytnutie Služieb, platobné podmienky a ďalšie náklady

    4.1 Poskytovanie Služieb Poskytovateľom je spoplatnené v zmysle individuálnej dohody medzi Poskytovateľom a Klientom. Cena bude Klientovi oznámená súčasne s Potvrdením objednávky Klientovi.

    4.2 Platobné metódy

    Cena za Služby sa uhrádza bezprostredne po vykonaní Služieb (v prípade jednorazového poskytnutia Služieb) a to v hotovosti alebo bezhotovostne bankovým prevodom, faktúrou (Podnikatelia) alebo na základe súhrnnej faktúry vystavenej Poskytovateľom v prípade Opakovaného poskytovania Služieb v dohodnutých intervaloch, a to do 7. dňa mesiaca nasledujúceho po poskytnutí Služieb. Splatnosť faktúry je 7 dní od jej vystavenia.

    4.4 Poskytovateľ si vyhradzuje právo v prípade Opakovaného poskytovania Služieb požadovať za prvé poskytnutie Služieb úhradu ceny bezprostredne po ich poskytnutí.

    4.5 Za okamih úhrady sa považuje deň pripísania finančných prostriedkov na účet Poskytovateľa.

    4.6 Uzatvorením Zmluvy Klient súhlasí so zasielaním faktúr na e-mailovú adresu určenú Klientom.

    1. Práva a povinnosti Poskytovateľa a Klienta

    5.1 Klient sa zaväzuje:

    a. umožniť zamestnancom Poskytovateľa a osobám povereným Poskytovateľom počas vykonávania služby prístup k vozidlu a zabezpečiť vhodné podmienky potrebné na riadne vykonanie Služieb (napr. pristavenie vozidla v čistom a technicky vyhovujúcom stave),

    b. nahlásiť Poskytovateľovi zrušenie alebo zmenu dohodnutého termínu vykonania Služby, a to najneskôr do 10:00 hod pracovného dňa predchádzajúceho dňu, v ktorý sa má Služba vykonať,

    c. uhradiť Poskytovateľovi cenu za vykonanie Služieb vrátane ďalších nákladov podľa podmienok uvedených v Podmienkach (napr. náklady na náhradné diely, spotrebný materiál, diagnostiku, prípadné dodatočné práce),

    d. informovať Poskytovateľa, najneskôr pri odovzdaní vozidla na servis, o všetkých dôležitých informáciách týkajúcich sa technického stavu vozidla, prípadne jeho špecifických vlastností, ktoré môžu ovplyvniť priebeh, účinok a bezpečnosť poskytovaných Služieb (napr. predchádzajúce havárie, modifikácie vozidla, výmeny komponentov, poruchy systému alebo výstražné indikácie),

    e. poskytnúť Poskytovateľovi súčinnosť podľa potreby, ide najmä o informácie o požadovanom rozsahu Služieb, poskytnutie alebo predloženie technického preukazu vozidla, servisnej histórie, alebo ďalších podkladov potrebných na riadne vykonanie Služieb.

    5.2 Klient uzatvorením Zmluvy potvrdzuje existenciu vlastníckeho alebo užívacieho práva k vozidlu alebo vozidlám, ktoré majú byť predmetom poskytnutých Služieb.

    5.3 Poskytovateľ sa zaväzuje:

    1. zabezpečiť vykonanie Služieb s odbornou starostlivosťou v súlade so Zmluvou,
    2. zabezpečiť pre vykonanie Služieb vhodné technické zariadenia a pomôcky,
    3. chrániť majetok Klienta pred poškodením, zničením, odcudzením.
    1. Zodpovednosť

    7.1 Poskytovateľ nezodpovedá za akúkoľvek škodu, ktorá Klientovi alebo akejkoľvek inej osobe vznikne v dôsledku poskytnutia Služieb na základe nevhodného pokynu Klienta.

    7.2 Klient je povinný informovať vopred pred poskytnutím Služieb o druhu materiálov, všetkých vadách vecí na ktorých majú byť Služby poskytnuté. V prípade, že Klient neposkytne pred vykonaním služby vyššie uvedené informácie a nie je možné s ohľadom na druh a povahu vozidla zistiť spôsob údržby, alebo neposkytne informácie o existujúcom poškodení vozidla, na ktorých má Poskytovateľ vykonať Služby, alebo Klient inštruuje Poskytovateľa nevhodnými pokynmi a požiadavkami a trvá i napriek upozorneniu Poskytovateľa na tom, aby Poskytovateľ službu vykonal, preberá Klient zodpovednosť za vzniknutú škodu vykonaním Služieb. Poskytovateľ ďalej nezaručuje, že Služby splnia špecifické požiadavky Klienta.

    7.3 V prípade, ak bude Klient trvať na nevhodnom pokyne napriek upozorneniu zo strany Poskytovateľa, Poskytovateľ je oprávnený Služby neposkytnúť (prestať s poskytovaním Služieb).

    1. Reklamačný poriadok

    8.1 Tento reklamačný poriadok sa aplikuje na vybavovanie reklamácií za vady Služieb, ktoré boli poskytnuté Klientom – Spotrebiteľom na základe Zmluvy.

    8.2 Poskytovateľ zodpovedá za vady Služieb. Spotrebiteľ je povinný uplatniť reklamáciu o Poskytovateľa bezodkladne, najneskôr do 24 hodín od dodania Služieb, inak právo na reklamáciu zaniká.

    8.3  Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu v súlade s právami, ktoré mu z reklamácie vznikajú v zmysle § 622 a § 623 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník.

    8.4 V prípade odôvodnenej reklamácie Služby, ktorá nebola dodaná v súlade s podmienkami Zmluvy a na ktorú sa nevzťahuje vylúčenie zodpovednosti Poskytovateľa v zmysle bodu 8. Podmienok, má Spotrebiteľ predovšetkým právo požadovať bezplatné odstránenie vád, ak sú vady odstrániteľné. Pri neodstrániteľných vadách (ak nie je možné zabezpečiť účel Zmluvne dojednaných Služieb) má zákazník právo na nové poskytnutie Služieb alebo od Zmluvy odstúpiť. Novým poskytnutím služby môže byť aj jej zopakovanie. V prípade neodstrániteľnej vady, ak však predmet Služieb môže plniť svoj účel, má Spotrebiteľ právo na primeranú zľavu z ceny.

    8.5 V zmysle bodu 8.4 uvedeného môže byť reklamácia vybavená nasledovnými spôsobmi:

    a) odstránením vady Služieb,

    b) poskytnutím nových Služieb,

    c) vrátením ceny za Služby,

    d) vyplatením primeranej zľavy z ceny za Služby,

    e) odôvodneným zamietnutím reklamácie Služieb.

    8.6 Poskytovateľ je povinný na základe rozhodnutia Spotrebiteľa, ktoré z práv si uplatňuje, určiť spôsob vybavenia reklamácie ihneď, v zložitých prípadoch najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uplatnenia reklamácie, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu Služieb, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie sa reklamácia vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr; vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

    8.7 Spotrebiteľ môže uplatniť reklamáciu osobne u Poskytovateľa bezprostredne po poskytnutí Služieb, dodatočne vo vyššie uvedenej lehote na adrese sídla Poskytovateľa, e-mailom alebo správou.

    8.8 Poskytovateľ je povinný pri uplatnení reklamácie vydať spotrebiteľovi potvrdenie.

    8.9 O určení spôsobu vybavenia reklamácie a o vybavení reklamácie Spotrebiteľovi vydať Poskytovateľ písomný doklad najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie prostredníctvom poštového podniku, e-mailu alebo iným dohodnutým spôsobom.

    1. Orgán dozoru

    Inšpektorát SOI pre Nitriansky kraj

    Odbor výkonu dohľadu

    Bajkalská 21/A

    P. O. BOX č. 5

    820 07 Bratislava

    e-mail: podnety@soi.sk

    tel. č.: 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04

    fax č.: 02/58 27 21 70

    1. Ochrana spotrebiteľa

    10.1. Ochrana spotrebiteľa sa uplatňuje len v prípade, ak je Klient spotrebiteľom podľa platného práva Slovenskej republiky.

    10.2. Klient prehlasuje, že pred uskutočnením objednávky mu Poskytovateľ oznámil informácie podľa § 5 a zákona 4. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa najmä:

    – hlavné vlastnosti produktu v rozsahu primeranom druhu a povahe produktu a forme poskytnutia informácií,

    – obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania obchodníka alebo osoby, v ktorej mene obchodník koná,

    – telefónne číslo obchodníka,

    – predajnú cenu produktu, spôsob, akým sa vypočíta, ak vzhľadom na povahu produktu nemožno predajnú cenu určiť vopred, náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky a skutočnosť, že do celkovej ceny môžu byť zarátané ďalšie náklady a poplatky, ak náklady a poplatky nemožno určiť vopred,

    – podmienky plnenia, platobné podmienky, dodacie podmienky a lehotu, do ktorej sa obchodník zaväzuje dodať alebo poskytnúť produkt,

    – existenciu a dĺžku trvania zákonnej zodpovednosti obchodníka za vady tovaru, digitálneho obsahu alebo digitálnej služby a dostupnosť spotrebiteľskej záruky, ak ju obchodník alebo výrobca poskytuje,

    – existenciu a dĺžku trvania zodpovednosti za vady služby a postup pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady služby, 

    – poučenie o práve spotrebiteľa podať obchodníkovi žiadosť o nápravu podľa osobitného predpisu s uvedením odkazu na webové sídlo, na ktorom sú zverejnené informácie o príslušnom subjekte alternatívneho riešenia sporov

    10.3 Klient prehlasuje, že pred uzatvorením Objednávky mu Poskytovateľ oznámil informácie podľa § 15 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa, najmä:

    – adresu elektronickej pošty obchodníka,

    – iný prostriedok online komunikácie, ktorý umožňuje spotrebiteľovi uchovávať na trvanlivom médiu obsah písomnej komunikácie s obchodníkom vrátane dátumu a času komunikácie, ak ho obchodník využíva na komunikáciu so spotrebiteľom,

    – adresu obchodníka alebo osoby, v ktorej mene obchodník koná, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť práva zo zodpovednosti za vady produktu, odstúpenie od zmluvy, žiadosť o nápravu alebo podať iný podnet, ak ide o adresu odlišnú od adresy podľa § 5 ods. 1 písm. b),

    – poučenie o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ods. 1, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy; vrátane vzorového formuláru

    – poučenie o povinnosti spotrebiteľa znášať náklady na vrátenie tovaru po odstúpení od zmluvy podľa § 19 ods. 1, a ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty,

    – poučenie o povinnosti spotrebiteľa uhradiť obchodníkovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa § 21 ods. 5, ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy podľa § 19 ods. 1, ktorej predmetom je poskytnutie služby, po udelení výslovného súhlasu obchodníkovi podľa § 17 ods. 10 písm. c),

    – poučenie o tom, že spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy podľa § 19 ods. 1, alebo poučenie o okolnostiach, za ktorých spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy,

    – poučenie o povinnosti spotrebiteľa zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku na žiadosť obchodníka a o podmienkach ich poskytnutia, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa taká povinnosť.

    10.4 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len Klient – spotrebiteľ, ktorým je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení kúpnej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Klientom – spotrebiteľom a Poskytovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Podrobnejšie informácie o celej problematike sú upravené v zákone č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, v Nariadení Európskeho parlamentu a rady EÚ č. 524/2013 a v Zákone o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov Predávajúceho.

    10.5 Spotrebiteľ môže využiť tiež Európsku platformu na riešenie sporov dostupnú na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

    10.6 Používateľ Internetovej stránky berie na vedomie, že Internetová stránka, akýkoľvek a všetok jej obsah, zobrazenie, layout, grafické prvky, zdrojové kódy a všetky informácie nachádzajúce sa na Internetovej stránke môžu byť predmetom ochrany autorských práv, poskytovanej najmä zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon, v znení neskorších predpisov, inými platnými predpismi, či predmetom know-how či obchodného tajomstva Poskytovateľa. Akékoľvek použitie autorských diel dostupných na Internetovej stránke, obsahu či informácií, je bez výslovného písomného oprávnenia autora alebo vykonávateľa majetkových autorských práv alebo Poskytovateľa zakázané.

    1.     Záverečné ustanovenia

    11.1 Tieto Podmienky sú platné a účinné od 1.4.2025

    11.2 Poskytovateľ si vyhradzuje právo tieto Podmienky kedykoľvek jednostranne meniť a dopĺňať, o čom je povinný informovať Klienta na Internetovej stránke a iným vhodným spôsobom. Akákoľvek zmena Podmienok bude Klientovi oznámená najmenej 15 dní pred účinnosťou nových Podmienok. Zmenené Podmienky nadobúdajú účinnosť pätnástym dňom od oznámenia zmeny Podmienok (ďalej len „lehota pre oznámenie“). Klient má možnosť odstúpiť od Zmluvy pred nadobudnutím účinnosti nových Podmienok, ak so zmenou Podmienok nesúhlasí.

    11.3 Žiadna zo strán nie je oprávnená previesť postúpiť alebo previesť práva a povinnosti vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretie osoby bez predchádzajúceho výslovného písomného súhlasu druhej zmluvnej strany.

    11.4 Tieto Podmienky a vzťahy z nich vyplývajúce sa riadia výlučne slovenským právnym poriadkom v platnom a účinnom znení. Ak je niektoré ustanovenie Podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanovenia čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

    11.5 Na vzťahy neupravené týmito Podmienkami sa vzťahujú

    1. v prípade Klientov – Podnikateľov príslušné ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník
    2. v prípade Klientov – Spotrebiteľov príslušné ustanovenia zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník a ďalších predpisov upravujúcich ochranu spotrebiteľov, najmä zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov

PRENÁJOM AUTOMOBILU

Nachádza sa Vaše auto v servise a Vy sa nemáte ako presúvať? Pre našich zákazníkov zabezpečujeme zapožičanie náhradného vozidla na čas, ktorý budete potrebovať.

Aktuálne máme k dispozícii na zapožičanie automobil VW Passat. Auto je v plne pojazdnom stave, s platným PZP, STK a EK.

Cena za zapožičanie vozidla na deň je ___ EUR. Pri dlhodobejšom zapožičaní cena po dohode.